Autor |
Wiadomość |
Tomak
Nowicjusz
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:32, 08 Kwi 2013 |
|
1.[1]Krzysztof Starkman-eryk-MS-Łada Samara 1,5-klasa III
2.[?]Krzysztof Śpiewak-krzysiek_-Peugeot 106 1,6-klasa III
3.[48]Sebastian Szczęśniak-Bastek-OBRSO Polonez 1,5-klasa III
4.[110]Damian Sułek-SuT-HR-Bmw e28 3,0 klasa V
5.[36] Ernest Załęcki-Ernest-BMW e46 3,0 klasa V
6.[56] Bartosz Janik-BartekJ-Honda Civic 1.8 - klasa IV
7.[121] Grzegorz Łącała -Greg205- BMW e36 2,8 klasa V
8.[85] Ronald Perek - ronperek - Nissan 200SX 1.8T - klasa V
9.[22] Filip Gocman - Filip - Porsche 944 - 2.5 - klasa V
10.[16] Krystian Strójwas - ares-x - SMK - Honda Civic 2.2 - klasa V
11. [64] Andrzej Szczodrak- a_szczodrak- SMK- Skoda Octavia 1.9 TDI- klasa IV (po zmianie przelicznika dla diesli)
12. [30] Michał Płaskociński - Michał - Clio 2.0 - klasa IV
13. [101] Tomasz Ronatowicz - Tomak - BMW E36 3,2-klasa V |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
eryk
Prezes Oddziału
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Wto 16:37, 09 Kwi 2013 |
|
Na ostatnim treningu pogoda była super.Wszyscy klubowicze byli zdyscyplinowani i była super atmosfera.Chciałbym podziękować Andrzejowi,Sebastianowi oraz Michałowi za posprzątanie toru po treningu.
Czekamy na fotki i filmy z treningu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BartekJ
Klubowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 17:01, 09 Kwi 2013 |
|
Dawno sie tak nie najezdzilem jak wczoraj. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SuT
Nowicjusz
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Wto 19:39, 09 Kwi 2013 |
|
Atmosfera była super każdy się zatrzymywał i pytał czy wszystko okey, poza tym wciąganie aut z powrotem na tor też szybko się odbywało ogólnie najfajniejszy trening na jaki do tej pory byłem mimo padniętego sprzęgła |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SuT
Nowicjusz
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Pią 15:05, 12 Kwi 2013 |
|
Pare zdjęc
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
palindo
Nowicjusz
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:49, 12 Kwi 2013 |
|
Była piękna pogoda, ale nasz wyjazd od rana napotykał same problemy.
Montowanie kubła na szybko i różne awarie. Na torze również zaczęło ślizgać sprzęgło, dlatego szybko się zwinęliśmy.
Ja na szybko swojego auta nie poskładałem, ale na majowy trening złożę i się pojawię. Liczę że w większej obsadzie.
Ciągle mamy problem z podsterownością e36... możecie polecić jakieś opony na przód ? Do tej pory o dziwo najlepiej spisywały się śmietnikowe Dębice Frigo 1... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krzysiek_
Nowicjusz
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:52, 12 Kwi 2013 |
|
Również muszę przyznać, że wyjazd był bardzo udany. Dawno tak dużo nie pojeździłem W dodatku wkońcu miałem okazje pojeździć na slicku po mokrym.
W maju jest parę fajnych imprez ale trening już dziś wpisuje do obowiązkowych startów
palindo Tobie polecałbym jakiegoś miękkiego slika na przód, jako że masz tylko napędowe auto przód ciężko dogrzać i dlatego ucieka, odwrotnie jak w ośce, gdzie np ja daje twardą na przód i tył miękka/średnia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eryk
Prezes Oddziału
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Pon 10:34, 22 Kwi 2013 |
|
Trafna podpowiedź Krzyśka_ .Dębica frigo jest oponą zimową i miekką dlatego dobrze trzyma.Jest to bardzo udana opona.Trzyma dobrze w każdych warunkach.Dobrze spisuje się na śniegu i lodzie,ale ograniczona jest szerokością bieżnika.Latem na suchej nawierzchni rozwiązałby problem miękki slick tak jak podpowiedział Krzysiek_ .
Podczas przzyspieszania też tracimy przyczepność na przodzie z tego względu że wtedy przód się podnosi a tył siada.Można w tym czasie lekko odjąć gazu na ułamek sekundy.W przednim napędzie lewą nogą bardzo lekko naciskam na hamulec nie odejmując gazu.Wtedy mi przód klei.(to jest tak zwane hamowanie lewą nogą wymyślone już dawno temu przez finów)Stosuje się to przy pokonywaniu zakrętów z nadmierną prędkością.
W tylnym napędzie tego nie stosowałem.Ale jak uruchomię ładę 2107 sprawdzę.Ciekawy jestem co z tego wyjdzie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|