Autor |
Wiadomość |
Maciupa
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miedziana Góra
|
Wysłany:
Wto 22:09, 04 Mar 2014 |
|
Tutaj mam parę fotek z tego treningu
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
Pieczarra
Klubowicz
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany:
Śro 3:03, 05 Mar 2014 |
|
Proponuje,żeby na nastepny trening dodatkowo przedzielic tor na pol mniej wiecej w polowie tej glownej prostej , miejsce przedzielenia byloby na wyskosci tej metalowej "budki obserwacyjnej". Daloby by to dwa fajne nawroty blisko depo i "widowni" co daje mozliwosc fajnieszych zdjec i filmikow niz jadac 140 po prostej w tym miejscu co jest niczym wyjatkowym. Dodatkowo wydluzylo by odleglosciowo tor jazdy, co ma znaczenie gdyz w kwietniu bedzie pewnie wiecej aut nawet niz ostatnio. A juz teraz mielismy problemy z jazda w odpowiednich odstepach od siebie.
W miescu gdzie jest zjazd na petle lesna dodatkowo proponuje postawic "beczke" z kilku pacholkow ktora opcjonalnie mozna by raz objechac dookola albo obowiazkowo podczas czaasowki.
Szczegolowy plan przejazdu nie mam jak podac gdyz nie dysponuje czystym i dokladnym planem toru . Jesli ktos ma takowy to wrzuccie tutaj a ja wyrysuje moja propozycje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pieczarra
Klubowicz
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany:
Śro 3:06, 05 Mar 2014 |
|
Dodam ze taki plan przejazdu jest naprawde widowiskowy i jak najbardziej realny , bo juz raz jezdzilismy na track dayu po takiej trasie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krzysiek_
Nowicjusz
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 2:09, 06 Mar 2014 |
|
Jak Ty widzisz objeżdżanie beczki na dwa auta "na zderzaku" w momencie, kiedy napada na nią trzecia fura?
Plan toru masz na forum, szukajcie a znajdziecie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arczi
Klubowicz
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska centralna
|
Wysłany:
Czw 10:01, 06 Mar 2014 |
|
Pieczarra napisał: |
taki plan przejazdu jest naprawde widowiskowy |
Co przez to rozumiesz ? Chyba nie to ze jeden 2-giemu wisi na zderzaku i wrazie popelnienia bledu przez pierwszego ten 2-gi sra w gacie bo niema gdzie uciekac
Faktem jest ze kolega zalozyl temat o "propozycjach ukladu toru" i jak masz fajny pomysl to zerknij w temat na forum i tam go umiesc bo jesli faktycznie mozna urozmaicic przejazd, troche go utrudnic to mysle ze wszyscy beda na TAK
W koncy nie przyjazdzamy tam aby leciec 140km/h na prostej i w 7sek pokonac pol toru. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pieczarra
Klubowicz
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany:
Pią 2:59, 07 Mar 2014 |
|
Celem jest własnie wydluzenie przejazdu i utrudnienie poprzez dodanie 2 dodatkowych nawrotow przy depo + na drugiej prostej tak ustawic pacholki wlasnie zeby nie dalo sie jechac 140 ani nawet 120. A co do tej beczki to faktycznie macie racje, wiec mozna by ja ustawic tylko jesli na tyle miejsca by bylo zeby niezaleznie ktos mogl objezdzac ja dookola a drugie auto moglo ominac bezkolizyjnie jesli nie zdecduje sie wjechac na beczke. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arczi
Klubowicz
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska centralna
|
Wysłany:
Pią 21:13, 07 Mar 2014 |
|
Pieczarra zerknij bo gdzies jest na forum fota toru a jak nie to z mapek gugla mozna zrobic screena i na nim naniesc Twoja propozycje ukladu toru.
Chyba bylo by latwiej i prosciej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PrzemekSNR
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lut 2014
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:24, 08 Mar 2014 |
|
mnie się konfiguracja bardzo podobała, mój entuzjazm opadł minimalnie po tym, jak w drodze powrotnej okazało się, że stan moich klocków wynosi 0% |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arczi
Klubowicz
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska centralna
|
Wysłany:
Nie 0:41, 09 Mar 2014 |
|
PrzemekSNR napisał: |
że stan moich klocków wynosi 0% |
Straty byc musza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pieczarra
Klubowicz
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany:
Czw 14:54, 13 Mar 2014 |
|
Propozycja
Z gory pisze ze nie wiem czy to ma byc w tym temacie czy w innym, jesli tak to prosze o przeniesienie posta
Piszcie czy wam sie podoba, i ewentualne zmiany jakie proponujecie, z tym ze musza zostac te nawroty zaraz pod depo, celem jest wydluzenie toru i jak i dodanie atrakcyjnych zakretow blisko depo zeby bylo co krecic/robic zdjecia no i zeby cos sie dzialo blizej depo tez, bo ta dluga prosta 1-2-3 i 140 na liczniku a potem hamowanie niezbyt jest atrakcyjne...
Jest w tym sporo miejsc i opcji do wyprzedzania jesli ktos jedzie komus za wolno przed nosem, a z tym ostatnio byly problemy, a teraz fur bedzie jeszcze wiecej nalezy sie tego spodziewac
Zapomnialem usunac oznaczen meta lotna i meta stop, prosze sie tym nie sugerowac . |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Pieczarra dnia Czw 14:55, 13 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Arczi
Klubowicz
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska centralna
|
Wysłany:
Czw 22:08, 13 Mar 2014 |
|
W/g mnie za duzo miejsce mijanych gdzie jedno auto przestrzeli a 2-gie moze nie wyhamowac i jest problem.
Miejsca "do wyprzedzania" sa troche bez sensu. Czasem mierzy sie czas i jak to pozniej pomierzyc ?
Mysle ze cos w tym stylu bylo by ok.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Arczi
Klubowicz
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska centralna
|
Wysłany:
Czw 22:09, 13 Mar 2014 |
|
Mozna zawsze cos jeszcze poprawic |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pieczarra
Klubowicz
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany:
Czw 23:04, 13 Mar 2014 |
|
Jak dla mnie to nie , bo ta trasa wyklucza dwa najlepsze zakrety na torze kartingowym. bez tych 2 zakretow track day nie moze sie udac po prostu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pieczarra dnia Czw 23:05, 13 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pieczarra
Klubowicz
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany:
Pią 0:40, 14 Mar 2014 |
|
Jak czasówka bedzie to ustalamy wtedy np czy wjezdamy na beczke czy nie . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arczi
Klubowicz
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska centralna
|
Wysłany:
Pią 23:29, 14 Mar 2014 |
|
Czyli zamiast marudzic projektuj dalej ale bezpiecznie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|