Jak wpisywać się na trening.
Ułatwi to prace organizatorom treningu.
Liczba porządkowa-[Nr. startowy]-Imię i Nazwisko-nick-Sekcja-Marka samochodu i pojemność-klasa
klasy:
I-do 1000 ccm
II-od 1000 do 1300 ccm
III-od 1300 do 1600 ccm
IV-od 1600 do 2000 ccm
V-od 2000 do 3500 ccm
VI-powyżej 3500 ccm
Pojemność silników doładowanych mnożymy x 1,7.Przy pojemności samochodu z silnikiem doładowanym dopisujemy literę T Przykład:Nissan 200SX 2,0 T.
Pojemność 2,0 mnożymy razy 1,7 =3,4 Wpisujemy klasa V
sekcje:
BTK-BMW Team Kraków
D1 -D1 KRK DRIFT TEAM
MS -Matra Sports Club Poland
GR - GALICJA RACING
AG - A-GRUPA
SMK-Świętokrzyski Moto Klub
HR -HONDA RADOM
BTR-Bronowicki Team Rajdowy
WM - WALENDA MOTORSPORT
RWD-RWD Team Kielce
PR-PRODRIVE RADOM
ADHD-ADHD Moto Klub
Przykład:
1-[1]-Krzysztof Starkman-eryk-MS-Łada Samara 1,5-klasa III
Z powodu nie zdyscyplinowania się co nie których klubowiczów na XXIV treningu Zarząd Oddziału Busko-Zdrój Automobilklubu Kieleckiego na ostatnim zebraniu uchwalił :
1.W treningach mogą uczestniczyć tylko klubowicze Oddziału Busko-Zdrój Automobilklubu Kieleckiego którzy uiścili składkę członkowską za bieżący rok.
2.Kierownik Treningu sprawdza stan techniczny pojazdów i wpuszcza na trening tylko klubowiczów zapisanych na forum Oddziału Busko-Zdrój Automobilklubu Kieleckiego (www.akobusko.fora.pl)
(klubowicze spóźnieni i nie zapisani na trening będą wykluczeni z treningu)
3.Na treningach obowiązują kaski i numery startowe Oddziału Busko-Zdrój Automobilklubu Kieleckiego.
4.Klubowiczów nie zdyscyplinowanych na treningu Kierownik Treningu ma prawo wykluczyć.
5.Samochody nie sprawne technicznie i z widocznymi wyciekami oleju nie będą dopuszczone do treningu
Zasady bezpieczeństwa na treningu.
Nie jeździmy w bliskiej odległości jeden za drugim.
Nie przekraczamy białej linii znajdującej się przed depo
Możliwość wyprzedzania jest tylko na prostych lewą stroną toru
Zamiar wyprzedzania sygnalizujemy lewym kierunkowskazem i wyprzedzamy dopiero wtedy jak zobaczymy włączony prawy kierunkowskaz jadącego przed nami samochodu
Po wypadnięciu z toru delikatnie wjeżdżamy na tor wcześniej się upewniając czy nie nadjeżdża następny klubowicz (szanujemy trawę )
Zwracamy uwagę i reagujemy na flagi sygnalizacyjne
W razie zauważenia w depo wycieków oleju z naszego samochodu rozkładamy matę by nie zabrudzić depo.
Przestrzegamy zaleceń kierownika treningu
Po treningu sprzątamy tor
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eryk dnia Czw 21:26, 26 Gru 2013, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach