 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
Nowicjusz

Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Nie 22:03, 04 Lis 2012 |
 |
itam wszystkich ! Chciał bym przedstawić wam mój mały nisko budżetowy ''prożdżekt'' ucznia technikum Krótki spec. poniżej
MODEL: Nissan 100nx b13 1993rok , sport/coupe , 2/3 drzwi rodzaj
SILNIK: GA16DS , 1.6 DOHC 90km
-Brak EGR
-Przyspieszony zapłon
-zalany olejem Motul 6100synergie
-korek hks'a
PLAN:
Swap na jdm sr20ve
UKŁAD DOLOTOWY:
-Dolot 114mm na stożku fujity
PLAN:
OCT cussco
UKŁAD WYDECHOWY: przelotowy z wydechem końcowym R&M motors i jednym środkowym awg .
ELEKTRONIKA: seria + apexi do pomiaru afr i volt
PLAN tem i ciś oleju
OKŁAD NAPĘDOWY: SERIA
PLAN:
Shotr Shifter
ZAWIESZENIE: Przód amorki TOKICO , Tył KYB , sprężyny progresywne H&R -35mm , grubszy stabilizator tylny 15mm , rozpórka tył , ustawiona geometria.
PLAN: Grubszy stabilizator przedni , Rozpórka przód , camber plates , w przyszłości gwint
UKŁAD HAMULCOWY-Seria , Tarcze nacinane speedmax , klocki trw
PLAN: Montaż BBK z EVO III na klocku EBC green stuff i tarczach speedmax'a
BODY-KIT: Pakiet GTI
PLAN Montaż dokładki GTI
ŚRODEK: shift knob by nismo ,Podłokietnik obszyty materiałem recaro
PLAN Kubełek BRIDE low max lub recaro z evo i pasy szelkowe Takata
Felgi : Ronal 15" z kutymi nakrętkami rays + Opony Marangoni Zeta Line na lato , na zimę 14" stal i nowe opony zimowe .
PLAN Drugi komplet 15" z semi slickiem na wypady na tor
CAR-AUDIO: BRAK
Tak jest po remoncie blacharki a tak było przed :
Ostatnio do nissana wpadło parę nowych rzeczy :
-Tarcze wentylowane nacinane SPEEDMAX
-Klocki hamulcowe TRW/LUCAS
-Filtr powietrza
-Świece zapłonowe DENSO
-OEM szpilki i nakrętki kół
-Płyn Hamulcowy MOTUL
-Gałka Nismo
-Nowy akumulator
Pare miesięcy temu :
-rozrząd kompletny
-pompę wody
-wszystkie oleje i filtry oprócz powietrza który wymieniłem teraz
-przeguby
-simering na wale
Trochę Aktualnych fotek :
ehhh... Umyłem samochód , wywoskowałem i akurat zaczęło padać ...
I sterownia :
Zamontowana rozpórka
Podczas wymiany sprężyn :
Dokładeczka kupiona ponad rok temu , poszpachlowana,poklejona,pomalowana
Do dokładki przydało by mi się takie coś ale do NX'ów nie robili ...
Stabilizator z 1.6 vs Gti
A tu stabilizator na samochodzie
A to czeka jeszcze na montaż
-Rozpórka tył
-sprężyny H&R progres x4 , -35mm
Radyjko wyleciało
Materiał na obicie podłokietnika
Parę fotk częsci
Apexi TT w celu pomiaru AFR i Volt
Kopułka i Palec
Partsy na dolot :
Bandaż termo na dolot i na owinięcie kolektora
Filtr Fujita 4.5''(114mm) Robię BigTube do DS'a
Filterek na odmę i Kolanko
No i redukcja na 114mm
Dzisiaj zacząłem składać dolot i powiem tylko tyle ... grubsza rozkmina z tym będzie Niestety airbox się nie zmieści , więc odizoluje dolot jak kolega ]w swoim VVL'u
Hood Specery :
Dolot wersja beta :
Koniecznie trzeba odgrodzić stożek i zrobić nawiew , ale jak pisałem jest to wersja beta .
Kiera MOMO 350mm docelowo siądzie na nabie quick release
Do tego pasowało by tylko jeszcze stołek porządny od Recaro
Nissan mnie załamuje 1zł=1km
Dostałem dziś 2 ciekawe paczuchy
A w nich :
BigBreakKit z evo III
a w drugiej :
Felgi w rozmiarze 7Jx15H2 ET37
Tak felgi współgrają z zaciskiem
Jak się okazało felgi mają bardzo fajną niską wagę w przeciwieństwie do właściciela
i fotki korka HKS'a
Felgi obute w opony Marangoni zeta w rozmiarze 205/50/15
Felgi siadły na Pierścieniach centrujących wzmacnianych włóknem węglowym
I tak to wygląda mniej więcej w całości ....
No i nareszcie koła z tyłu nie chowają się tak bardzo
wiem że nie wszystkim się podoba ten samochód no ale cóż ^^ ile ludzi tyle jest opinii . Staram się robić przy nim tyle na ile pozwalają mi moje fundusze , a niestety nie mam stałej pracy jedynie w wakacje ma możliwość zarobienia na samochód a rodziców nie będę prosił o pomoc finansową -,- Ogólnie plan na samochód jest taki aby dobrze się prowadził i brak mocy nadrabiał prowadzeniem . Wole dobrze ogarnąć to co mam i nie być mistrzem prostej .Chodź mocy już nie starcza . Byłem już o krok kupna całego gti z sr20 ale sprzedał się jak byłem w połowie drogi po niego .. Koniecznie muszę wybrać się na jakąś pojeżdżawkę w celu szlifowania zerowych umiejętności Na razie dokształcam się na tym
Mam tez nadzieję że na treningu będę mógł poprosić was o rady i porady w sprawie jazdy po torze .
stay tuned ! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia Nie 22:04, 04 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
kudlaty113
Sekretarz

Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buzko-Zdrój
|
Wysłany:
Wto 10:01, 06 Lis 2012 |
 |
Nie lubię tych nissanów ze względu na śmieszny przód, jednak ten przypadł mi do gustu:) jak na kogoś z technikum dobrze sobie radzisz, jak byś zobaczył mój studentowóz to Twój przy nim to (czerwone) ferrari:P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BeNeK
Nowicjusz

Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Wto 17:06, 06 Lis 2012 |
 |
kudlaty113 dzięki . Staram się jak mogę , podejmuje się każdej pracy tylko po to aby zarobić na ta studnię bez dna Miło czyta się takie komentarze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BeNeK
Nowicjusz

Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Nie 0:36, 12 Sty 2014 |
 |
dłoszy też nakrętki RAYS'a jak się okazało miały nie taki gwint a ja je mimo wszystko nakręciłem
Kiera na miejscu
I inne pierdoły
Amorki o skróconym skoku i utwardzone od Pumy , Advany(miał być do mnie ale za bardzo kleiły i obecnie śmigają w GTI Lazika )
Oraz kupiłem Takie ustrojstwo od Apexi
Po wpadce z poprzednimi nakrętkami zakupiłem stalowe ale też ładne
Odmalowałem pokrywę na czarno
Wpadła też przedni rozpórka od Cusco z Pulsara
Pomalowana na biało
No i jakieś tam fotki
Zrobiłem parę rozpórek
C-Pillar i Tylna 4punktowa
I reszta
Później wpadło na pokład Apexi RSM i rozpinka kierownicy Sparco pod przyszły kubeł
I Fotka 2 ukochanych furek <serce>
Jak wiadomo Szewc bez butów chodzi , to zacząłem w końcu kompletować swój heblunek
Zakupiłem sobie też taką oto kamerkę która była już ze mną na zlocie OgólnoPolskim 2013
I takie z sobotniego modzenia
Dystansiki też są mile widziane
Porównanie tarczy z 1.6 do 280mm
No i oczywiście zamiast zająć się potrzebnymi rzeczami to ja bawię się z pierdołami
A heble dalej nie ruszone
teraz pytanie do was czytających mój monolog , jaki haft wybrać do kubła ? Bo nie wiem co mam zamówić
Do tego oczywiście zamówione Pasy Takata 4 punktowe i 3" Wraz z osłonami na pasy też taktay jak na fotce poniżej
I Dziś odebrałem obszytą kierownicę
I na furce
Apexi Musi zmienić swoje położenie ponieważ w miejsce radia wpadną zegarki Temperatury oleju , Ciśnienie oleju oraz temperatura wody . Zegarki Defi
Ogólnie nissanek rocznie pokonuje 500km Na łamach forumowych chce podziękować użytkownikom Pawel18Pl , SID'owi I nismoJOE za wsparcie swą wiedzą i doświadczeniem . Wielkie dzięki chłopaki !
Od nowego roku zaczynamy z nissankiem trening na torze Kielce Wiem że to marne GA16 w dodatku na gaźniku ale zawieszniowo i trakcyjnie jest żyleta , po prostu gokart ! Tym chcę trochę powalczyć .
Poniżej Obecny spec :
SILNIK: GA16DS , nowy rozrząd , Motul 6100 Synergie+ , Zapłon+ , HKS oil cap .
PLAN:
Montaż chłodnicy GTI + dodatkowy wentylator
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr Fujita , Dolot 4,5" .
PLAN: Odizolowanie stożka i nawiew z rury spiro z miejsca po halogenie .
UKŁAD WYDECHOWY: Przelotowy z końcowym RM motors
ELEKTRONIKA: Apexi RSM .
Plan: montaż gajgerków Defi i shift Lighta
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria + Quick Shifter i Short Shifter
ZAWIESZENIE:
Sprężyny H&R progresywne niebieskie -35mm
Lekkie felgi Ronal 15" + opony Marangoni 205/50/15
Przód:
Amortyzatory utwardzone i o skróconym skoku z N15
Rozpórka CUSCO z Pulsara
Stabilizator 28mm
Tył:
Stabilizator 15mm- Gti
Rozpórka Cpillar
Rozpórka 4 punktowa
PLAN:
-Roombar
-B-pillar
-Spinka wahaczy tył
-Bardziej sportowa geometria(negatywy)
-Montaż zakupionej chłodnicy Wspomagania .
-Kupno drugiego kompletu felg do upalania na torze
UKŁAD HAMULCOWY: Zaciski z EVO III po pełnej regeneracji , Tarcze Mikody na zamówienie , Klocki EBC GreenStuff
PLAN: Dorobienie przewodów w oplocie oraz serwo z pompą z skyline r33
BODY-KIT: Seria GTi .
PlLAN :
montaż przedniej dokładki wraz Homemade mini splitterem
ŚRODEK: Kierownica MOMO v35 zamszowa , Gałka zmiany biegów NISMO
PLAN: Kubełek bimarco(kwestia zdecydowania się na Haft) = Pasy 4 punktowe 3" Takata +
takata pads
CAR-AUDIO: Brak i nigdy nie będzie
INNE: RESERVOIR TANK COVER - Blitz , Hood spacer
Teraz pozostaje tylko szkolenie kierowcy aby dobrze ogarnąć to co jest i wykorzystać w pełni potencjał obecnego set up'u . Nissan nie jeździ na co dzień i jeździć nie będzie , ma uczestniczyć w pojeżdżawkach i do nocnych przejażdżek typu "tylko ja i kawałek blachy na kółkach" Bez zrzędzenia za uchem , bez muzyki , tylko ja i On " Obecnie robię wszystko aby przygotować go w 100% pod SR'a . Ogarnę SR;'a i najważniejszym planem staje się kupno sky'a r32 . Załozenie czysto JDM'owe "function over Fashion' ma zajebiscie się prowadzi i ma służyć do jazdy w zakrętach a i parę fajnych Frutów japońskich marek jak HKS , Apexi , Blitz , Cusco , Nismo ,Greddy , Fujita jest na pokładzie wieć fajnie wypełnia to te 3 literki JDM To chyba tyle, za pewne o połowie rzeczy pozapominałem bo długo nic nie pisałem w tym temacie , ale jakiś pogląd jest . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
krzysiek_
Nowicjusz

Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:48, 14 Sty 2014 |
 |
Powiedz mi, gdzie tak kierownicę obszywają i za ile?  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|