Autor |
Wiadomość |
osa
Klubowicz
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko
|
Wysłany:
Pią 20:34, 10 Wrz 2010 |
|
witam , potrzebuje poldrzera z silnikiem rovera 1,4 16v na "dawce" stan zewnetrzny obojetny(moze byc nawet cabrio), silnik mogl by w miare chodzic i skrzynia z mostem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kudlaty113
Sekretarz
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buzko-Zdrój
|
Wysłany:
Pią 21:26, 10 Wrz 2010 |
|
Porozmawiaj z erykiem (przewodniczący ), miał jakieś ogłoszenie z takim poldkiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
francfan
Klubowicz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 138 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany:
Sob 13:49, 11 Wrz 2010 |
|
Hej
Czy to chodzi o budowę repliki Lotusa? Chciałem zwrócić uwagę na pewną sprawę. Polonez miał silniki diesla z serii XU z PSA, a na logikę- to oznacza, że musiała być specjalna skrzynia (lub raczej sama obudowa sprzęgła) pasująca do tego silnika. Z tego wynika, że do takiej skrzyni pasuje każdy silnik XU z PSA. Może warto więc zamiast 1,4 100km wrzucić 1,9 16v 160 km ?
Nie mam pewności czy to co napisałem to prawda, ale raczej tak. Jest jeszcze kwestia pozycji silnika. XU oryginalnie są mocno pochylone, ale skoro diesla dało się "wyprostować" w polonezie to pewnie i beznynowe się da. Pewnie to tylko kwestia miski olejowej... Przemyśl osa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
osa
Klubowicz
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko
|
Wysłany:
Sob 23:20, 11 Wrz 2010 |
|
podobno pod skrzynie poloneza rovera pasuje kazdy silnik z serii K czy jakos tak wiec mozna wsadzic 1.6 zetec 1,8 dohc i 2,0 ohc ale ja na poczatek chce poprstu zlozyc jeden egzemplaz tak aby jezdzil a nastepny to to bmw 2,5 193km r6 lub 1,8/2,0 turbo od nissana bo sa lekkie a mocne... ...przerzucic pozniej silnik to pikus tak ze narazie potrzebuje takiego poprostu poldka roverowego hehe
ps. co to za silnik 1,9 160km z jakiego to samochodu ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez osa dnia Sob 23:35, 11 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
francfan
Klubowicz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 138 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany:
Nie 22:23, 12 Wrz 2010 |
|
Rozumiem. W sumie chyba dobrze kombinujesz- najpierw niech się zacznie toczyć...
Silnik o którym mówię występował w BX gti16, 405 mi16(mk1) i 309 gti16. Miał 160 lub 147 km (z katalizatorem). Ogromne zawory, super głowica, aluminiowy blok, spryskiwane denka tłoków. Ogólnie miodzio. Seryjnie ma dość "pozatykane" kanały w głowicy i całkiem spokojne wałki i mały przepływomierz, a mimo to 160km, więc jest bardzo podatny na dłubanie. Ostatnio wyczytałem, że rajdowe 405 mi16 (przód napęd) sciagło się swego czasu we Włoszech i dawało rade konkurować z bwm m3 e30. Ogólnie silnik jest znany jako "mi16", a jego symbol to XU9J4. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eryk
Prezes Oddziału
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Sob 15:06, 18 Wrz 2010 |
|
Taki silnik mi 16 widziałem nie tak dawno na szrocie przy ul. Batalionów Chłopskich za szpitalem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
osa
Klubowicz
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko
|
Wysłany:
Nie 22:05, 19 Wrz 2010 |
|
a co ze skrzynia do tego mi16 zeby byl tyl naped ? z tego co kojarze to chyba 4x4 w 405 bylo.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
francfan
Klubowicz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 138 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany:
Pon 10:30, 20 Wrz 2010 |
|
No właśnie prawdopodobnie pasuje do polonezowej skrzyni z dieslem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|